Make the best out of it - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Make the best out of it - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Make the best out of it

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

29 Maart 2010 | Mexico, Mexico-stad

Hellow Everybody!

Wat een begin van een nieuw contract zeg. pfff. Ten eerst zit ik op me schip zonder bagage, en ten tweede wordt ik overgeplaatst naar me oude schip. Dus ja weer terug op de liberty, maak er maar het beste van. Tis natuurlijk wel errug gezellig dat ik zoveel mensen ken, maar had zo graag naar nieuwe plaatsen gegaan. Voorlopig blijf ik hier, maar wil kijken of ik wat anders kan regelen. Tis nu zo dat we met te weinig personeel zijn, daarom moest ik trug. Maar ja we zien wel hoe het gaat, heb godzijdank mijn bagage terug, wel zo prettig en voel me stukke beter. Heb verder nie zo heel veel te melden, veel trainingen die ik net allemaal op de freedo ook al heb gedaan, slaat nergens op, maar goed heb geen keus.

See ya and take care!!

  • 04 April 2010 - 11:00

    P&Y:

    Das shit voor je zeg je had er iets ander van verwacht denken we of niet ...? maar goed het word vast nog wel leuker dus komt allemaal wel goed heb je wel een andere funktie dan nu? Greets from us.

  • 06 April 2010 - 06:11

    Patricia:

    hoi kanjer
    jammer voor je ja je had het al gezegt op msn,maarja het komt vast goed en het is altijd nog beter dan hier kanjer geniet van het weer van al dat moois wat je mee maakt daar nog. Zie je weer over paar maandjes .Ik hou je in de gaten hier hoor leuk je weer verder gaat dermee
    liefs en knuffel en dikke xxx patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 16304

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: