hehe, handig zo'n website ;) - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu hehe, handig zo'n website ;) - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

hehe, handig zo'n website ;)

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Mei 2010 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Hellow everybody!

Na een slechte start heb ik t dan eindelijk zo goed als naar me zin hier. Heb natuurlijk weer ontzettend veel leuke dingen gedaan. Heb paard gereden in Mexico tegen de avond, en heb wat meer geleerd over de Mayan. (oud vold van Mexico) Ik ben eindelijk naar St. Maarten geweest, dat was ontzettend mooi. Heb een haai op mijn schoot gehad en met haaien gesnorkeld, dat was natuurlijk onwijs gaaf!! heb weer met dolfijnen gezwommen, en heb een race zeilboot bestuurd. Dat zijn de voordelen van nachtdienst, dan heb je overdag alle tijd om leuke dingen te doen, en ik kan toch niet slapen overdag, dus kun je beter je tijd nuttig besteden. met werk gaat t prima, nachten zijn lang en vrij rustig (ben dan nu ook aan het werk 05:24am) en leer zoveel mogelijk bij. heb wat nieuwe collegas, ff wennen, met een persoon verloopt het nog nie helemaal lekker, is nieuw in het team en denkt alles ff zo te doen als zei t gewend is, werkt natuurlijk niet altijd. gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, t heeft waarschijnlijk wat tijd nodig. Heb deze week weer lekker veel nederlanders aan boord, ben dan ook weer bij de kapitein op de brug geweest om de veiligheidsinstructies in het nederlands te geven. was dan ook behoorlijk druk met dingen vertalen, bepaalde bijeenkomsten regelen, me krantje vd dag maken en heb natuurlijk gewoon nachtdienst. Helaas is het systeem zo dat er maar 1 bepaalde computer is die de krantjes kan maken, en die kan ik in denacht niet gebruiken.
verder niet veel nieuws, hoop dat de problemen met deze website weg blijven, heb vaker een poging gedaan om een verhaaltje te plaatsen, maar toen viel de site weer weg. Best handig, zo'n website dus :P


Maar voor nu love you and leave you!!!

bye bye

  • 10 Mei 2010 - 00:09

    Patricia Visser:

    hoi kanjer
    pff zo jaloers ben ik op je hoor meid je maakt echt vanalles mee toppie hoor maar is je gegund hoor geniet ervan zolang het nog kan en leuk toch weer beetje nederlands kunnen praten weer en ja zal best wennen zijn voor je as je steeds maar engels praat. ik hou je in de gaten hier vind het leuk je te volgen hoor en mis je toch ook wel hier hoor gezellig
    liefs patricia
    tot lees weer dikke knuffel en xxxx

    owja ik ben uit de rolstoel gevallen in de hal op de stenen vloer en tuurlijk was alleen thuis men stomp kapot scheurtje sleutelbeen men rug en kont bont en blauw kan men nauwelijks nu bewegen veel pijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 16299

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: