cruise 4 ^^ - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu cruise 4 ^^ - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

cruise 4 ^^

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

26 Augustus 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Hellow!

Hoe is het bij jullie? Hier gaat het goed. Ik heb eergisteren een heel toffe excursie gedaan. Ben gaan raften. Niet wild water raften, maar op een bamboe vlot over de rustige en prachtige binnenlandse rivier van Jamaica. Ben zelfs de kapitein van ons bootje geweest, echt heel tof. Maar om een vlot te varen is best zwaar want de “peddel” is een grote bamboe stok. En ik was er met een vriendin das altijd gezellig ;) Anyway, met werk is alles goed, maak meer uren want ik heb meer side duties. We hebben sinds twee weken terug een “battle” opgezet mbv commentcards. Degene met de meest positieve commentcards krijgt een dag vrij. Op dit moment heb ik de meest positive commentcards. Dus wie weet krijg ik binnekort een hele dag vrij! Gisteren hebben een crewparty gehad, erg gezellig natuurlijk maar iedereen was al dronken toen ik kwam, want ik moest eerst nog werken to 00.00. Owja ik was de “held” van de dag laatst. 2 collega’s en ik gingen savonds pizza eten op lido dek. Dat is voor gasten, maar wij mogen daar komen zoalng we in uniform zijn. En de pizziria is 24/7 open. Goed, wij zitten daar lekker met onze pizza en biertje. Komt er een groep tieners binnen. Erg veel lawaai, schreeuwen en stoer doen. Nou ja, tis laat, ze komen waarschijnlijk van de disco, laat ze maar even ouwehoeren, hoort er bij. Totdat ze richting het zwembad gingen, (ja er is een zwembad in de buurt) en daar gingen klooien. Dus ik sta op, loop naar die kinderen toe en vraag of ze weg willen gaan bij het zwembad. Zodra ik bij het zwembad aankom ligt er al een jongen in, zeiknat en zijn gezicht kapot. De anderen lachen en maken foto’s. Ik zeg tegen de anderen haal dat jong eruit, en blijf bij t zwembad vandaan. Ze halen dat jong eruit, alles onder het bloed natuurlijk. Jong kats bezopen en heeft geen idee wat er aan de hand is. Ik naar een collega toe om te vragen of die security kan bellen. Security kwam later, de zuster kwam er bij. En alles werd opgelost. Mijn 2 collega’s waren trots omdat ze het zelf niet deden. Best cool he?
Anyway voor de rest gebeurt er niet veel bijzonders hier. Op dit moment staan we stil in de oceaan omdat we routine tests doen. Erg grappig.

See Ya later and take care!!

  • 27 Augustus 2009 - 09:15

    Wilma:

    Hi Held van de dag!
    Ik ben net terug van 4 dagen Lowlands ,ik heb daar geEHBO'd. Was best kicken zo een lang weekend met al dat maffe volk. Er waren daar in totaal 60000 man/vrouwen aanwezig.
    Ik heb er een heleboel geleerd en ik wil volgend jaar weer!!!!
    Dit weekend ga ik nog even kijken bij Huntenpop en er is kermis in dorp.
    We zijn er maar weer druk mee.
    Veel plezier nog en tot de volgende mail,
    groetjes Wilma

  • 27 Augustus 2009 - 17:00

    Ineke:

    Heey Irene

    Meid wat stoer die verhalen...als ik het geld had kwam ik langs.
    Wauw ...lijkt mij echt tof.
    Maar ik hoor het al...je bent echt op je plek...meid geniet ervan en zorg dat je zoveel mogelijk ziet van de wereld.
    Is je van harte gegund.
    Verder ben ik geopereerd aan m.n. kaak en gaat het gelukkig al wat beter.
    Het eten gaat nog zozo..niet vlooeibaar meer...dus kleine hapjes..je kent dit wel.
    Voel mij net een baby die opnieuw moet leren eten.
    Maar gelukkig gaat het met een dag beter.
    Verder ben ik blij dat je vader dit mailadres heeft gegeven.
    Kan ik ook eens lekker beppen met jou en hoe alles verloopt.
    Iren nog veel succes en toi toi toi met alles.

    Lfs en een warme groet, Ineke

  • 28 Augustus 2009 - 19:11

    Jos En Nicole Alofs:

    hallo irene
    we hebben je foto's bekeken erg leuk
    hier gaat alles goed de vakantie is voorbij
    we blijven op de hoogte via je ouders het is fijn dat je het leuk hebt
    hier begint nu de kermis en huntenpop maar we denken dat jij het leuker hebt knap hoor!
    nog veel plezier tot de volgende keer!
    groetjes jos en nicole

  • 29 Augustus 2009 - 15:10

    Veerle:

    Heey irenuh!

    Ik dacht het word weer eens tijd voor een berichtje.. :D Leuk om al je verhalen te lezen, er gebeurt een hoop lees ik al weer.. Dronken jongens en een zwembad.. Zo komt je ehbo diploma, toch nog eens van pas hahahha ;) heb je er toch nog wat aan gehad..

    Hier gaat alles zo z'n gangentje, er is nu kermis, niels is jarig geweest en we zijn allebei onder tussen geslaagd voor onze rijbewijzen..

    Spreek je snel weer!

    Liefs veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Lekker Cruisse!

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2010

Freedom!!

27 Januari 2010

Back home!

15 Januari 2010

The end is near...

15 Januari 2010

The end is near...

27 December 2009

Merry Christmas and a happy new year!!!
Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 16307

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: