Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a happy new year!!!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 December 2009 | Bahama's, Nassau

Hellow everybody!
Jaja, je zal het maar us meemaken, kerstmis in de zon! Nooit gedacht dat je kou zal missen? Kerst hoort toch wel in de sneeuw te zijn. Maar het was fantastisch, hier kennen ze helaas maar 1 kerstdag. En die hebben we dan ook erg gezellig gevierd. Ik heb dan ook de hele dag een te grote kerstmuts gedragen en veel leuke reacties gehad. s’avonds hebben we onze kerst dag cadeaus onder de boom gezet en dan was het eindelijk tijd voor “Secret Santa” op 10 december hebben we ons eerst cadeau ontvangen en gegeven. Ik had voor mijn Secret Santa een blikopener gekocht, en een foto/notes houder typisch caribisch en naar de crewbar gebracht. Ik had van mijn Secret Santa een grote warme sjaal gekregen (ik heb het altijd zo koud in kantoor met de airco) op 20 december hebben we ons tweede cadeau gekregen/gegeven. Ik had mijn Secret Santa een cadeabon gegeven voor cd’s, en heb eye liner gekregen. En dan op de 24e kerstavond zaten we bij elkaar op kantoor, in onze vrijetijds kleding, erg uniek, en was het tijd om uit te vinden wie je Secret Santa is, en voor het “grote cadeau” mijn Secret Santa vroeg voor een date, dus heb ik hem lekker geurtje met de naam “bold”gekocht, ook vroeg hij voor haar, dus heb ik hem bob marley petje met haar gegeven, (hij is kaal) en dan ook een stropdas, hij moet er natuurlijk wel goed uit zien. Owja en niet te vergeten witte sokken, hij si tenslotte de golf pro. Veel schik gehad dus. Mijn cadeau is een tas van nike, een paar films, maar mijn echte cadeau moet nog komen, want de post was nog niet gearriveerd, beetje jammer, maar blijf geduldig wachten. Op kerstmis zelf zat ik met me beste vrienden bij elkaar, hebben we lekker wijntje gedronken, verschillende kazen en chippies met dipsaus gegeten, en als verrassing hebben cadeautjes aan elkaar gegeven, zonder dat af te spreken. Super lief en dat was toch wel het echte kerstgevoel wat je thuis zou hebben, want er stond een kerstboom in de cabine, hihi. Owja, en niet te vergeten heb ik deelgenomen aan de grote kerstmis show voor alle gasten. Tijdens stille nacht liepen crewmember met elektrische kaarsen door de zaal, en daarna zongen we met zijn allen “We wish you a mery Christmas” wel tof hoor! Anyway, genoeg kerstmis :p

Niels, je raad nooit wat ik ga doen in Cozumel…Ik volg een duikcursus!! Dat is zo ontzettend gaaf en mooi, en hier is het stuk goedkoper dan ergens anders, haha. Heb jij ook certificaat of niet?

Verder was ik vorige week super druk met me Nederlandse gasten, had er 115. Dus moest ik weer naar de bridge, om de veiligheids informatie in het Nederlands te geven. Dit keer had ik ook mijn eigen ruimte om een welkom aan boord presentatie te geven en op de eendelaatste dag had ik me eigen ruimte om een ontschepings presentatie te doen. Keer wat anders tussendoor. Verder weet ik nog steeds niet wanneer ik naar huis kom, werkelijk niks geen info zelfs geen hints van mijn manager. Maar ik denk 6 feb omdat het dan precies 7 maanden is, maar we zullen wel zien.

Ik wens jullie allemaal een super goed en fantastisch nieuw jaar, drink ook voor mij, maar niet te veel natuurlijk ;)

Have fun!!!!!!!!

  • 28 December 2009 - 09:59

    Janne:

    Hee Ireen,
    Super dat je daar ook van kerst heb kunnen/mogen genieten!
    Jij ook alvast een super goed 2010 en een gelukkig nieuwjaar,
    Nou misschien tot snel...
    Liefs janne

  • 28 December 2009 - 17:35

    Stefanie:

    heey vriendinnetje,

    Word egt tijd dat je weer trug komt hoor!!
    Heb je wel veel foto's??

    Nouja, veel plezier nog daar en alvast een goed begin vn 2010!!!!

    groetjes stefanie

  • 31 December 2009 - 20:10

    Oma En Frans:

    Vanuit een koud Nederland de beste wensen voor 2010

  • 04 Januari 2010 - 09:24

    Leonie:

    Hoi hoi,

    Gelukkig nieuwjaar vanuit een koud ondergesneeuwd en glad Nederland. Ben je oud en nieuw goed doorgekomen? Weet je al iets meer of je naar huis komt? Of ga je rondreizen en daarna weer terug op de boot. Nou ja, we horen het wel. Have fun!!
    Groetjes

  • 06 Januari 2010 - 17:07

    Jos En Nicole:

    hoi een happy new year het is verry cold here
    tot snel groetjes jos en nicole

  • 10 Januari 2010 - 12:02

    Pascal & Yolanda :

    he meisje we hebben eens even naar je site gekeken en volgens ons vermaak je ons wel veel groetjes van ons en vermaak je nog even tot snel doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Lekker Cruisse!

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2010

Freedom!!

27 Januari 2010

Back home!

15 Januari 2010

The end is near...

15 Januari 2010

The end is near...

27 December 2009

Merry Christmas and a happy new year!!!
Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 16304

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: