Weken gaan voorbij en daar is dan Happy Thanksgivi - Reisverslag uit Ocho Rios, Jamaica van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Weken gaan voorbij en daar is dan Happy Thanksgivi - Reisverslag uit Ocho Rios, Jamaica van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Weken gaan voorbij en daar is dan Happy Thanksgivi

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 November 2009 | Jamaica, Ocho Rios

Hellow everybody!

Weer een verhaaltje om jaloers op te zijn!!! Are you ready :p
Deze chick heeft weer een paar leuke tours gedaan hoor! Om te beginnen
heb ik in Cozumel een tour gedaan met me kamergenootje. We zijn met een veerboot naar vast land geweest( voor het eerst dat ik op vast land was naast Miami BTW). Toen werden we naar onze Jeep gebracht en natuurlijk mocht ik ook even rijden. Fantastisch! We zijn naar de grotten gereden, en daar hebben we in een grot gezwommen met puur chrystal clear water, superkoud maar zeker interessant om te doen. Er was one point dat we zo diep in het water konden kijken dat er botten op de bodem lagen van dieren die in de grotten schuilden voordat het vol water liep. En er was een tunnel die naar een andere grot lijdt die alleen bereikbaar is voor duikers. Nadat we gezwommen hadden zijn we verder gereden door het ruige Mexico naar een prachtig strand waar we een Mexicaanse lunch hebben gegeten en lekker gezwommen hebben in de oceaan. Toen zijn we verder gereden naar het begin punt. Een heel toffe dag vol avontuur!! Helaas moest ik savonds wel gewoon weer werken, haha. Hoort erbij, zeggen ze dan :p
In St. Thomas was ik met me kamergenootje op een compleet andere tour gegaan, namelijk Helmet Diving. Dat wil zeggen dat we een onwijs grote helm op onze kop kregen en daarmee onder water gingen, zodat we op de bodem van de zee konden lopen, hoe cool is dat???? Dat doe je never nooit niet, op de bodem van de zee lopen, dat was amazing!!! En met de helm kon je gemakkelijk om je heen kijken en zag je de vissen boven en langs je zwemmen. En het koraal was onwijs mooi en we hebben levende zeester vastgehouden. (Patrick zeester) Daarna zijn we door het park rond gaan lopen en hebben andere leuke dieren gezien, zoals lizzards die gewoon relaxed van de zon genieten. Na de tour zijn we gezellig een terrasje gaan pakken om lekker van een coctail te genieten. Jaja Life is hard, zeggen ze dan. :p
Anyway de rest van de dagen is het gewoon werken, en zoveel mogelijk genieten van de feestjes, de zon en de havens. Want seriously, na het werk heb je echt een pauze nodig als je bedenkt dat de gasten kunnen schreeuwen, neem bijvoorbeeld vorige week, wanneer we een haven gemist hadden omdat 1 vd passagiers wegens een medical emergency het schip moest verlaten en dringend naar een ziekenhuis moest, de gasten zijn meedogenloos en cruel en al wat ze willen was hun geld terug of een andere haven. Helaas was dat onmogelijk en waren wij degene die alle klachten en #&%@ te horen kregen. Dus het is niet altijd even easy, maar ik heb het nog ssteeds reuze naar me zin. Sommige vrienden van college weten al wanneer ze naar huis gaan, helaas heb ik nog geen datum. Ik ben ondertussen bijna 4 maanden op dit schip en bijna 5 maanden in Amerika. Whoehoei! Gisteren donderdag 26 november was het Happy Thanksgiving, hier kennen we dat niet in Nederland, maar het was vooral om het eten, wij hebben luxe kalkoen gehad en wijn bij het eten!! Er zijn flinke kortingen voor de gasten en de sfeer is happy. Ook is kerstmis onderweg en we gaan hier een Secret Santa organiseren, zelfde idee als Sinterklaas maar dan anders, hahaha. Ben benieuwd!

Owja Ik hab laatst voor de grap maar eens crew bingo gespeeld, and gues what, ik heb gewoon ook iets gewonnen ook nog, Een gratis shore excursion, natuurlijk konden we niet stoppen met lachen aangezien wij als guest Services sowieso onze tours gratis krijgen :p Het idee was goed :p

Anyway, dat was het voor voorlopig dan maar, geniet van het koude en natte weer, zal ik hier in de zon aan jullie denken!!!

Greetz and take care :)


  • 28 November 2009 - 07:42

    Leonie:

    Hoi nichie,

    Wat een rot leven heb je daar in Amerika. Vervelend dat je dit allemaal moet mee maken(hi hi). Jeetje, wat doe je veel en wat durf je veel!! Stoer he. Ben wel beniewd naar alle foto's straks. Ik denk dat we dan maar een weekend moeten organiseren om alles te zien en te horen. O ja, wat het weer betreft; het waait en het regent en het is koud, maar verder gaat het wel.
    Groetjes Leonie

  • 26 December 2009 - 19:00

    Patricia:

    hoi hoi hier nu kerst hebben sneeuw gehad maar alles is alweer weg was wel ff mooi ,maar ruil liever met jou het mooie warme weer nog ff dan weer thuis zal wel wennen zijn denk ik voor je en pfff je maakt eg vanalles mee joh hoop dat je mooie fotoos gemaakt hebt dat ik die ooit keer mag bewonderen van je
    groetjes en xxx patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jamaica, Ocho Rios

Lekker Cruisse!

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2010

Freedom!!

27 Januari 2010

Back home!

15 Januari 2010

The end is near...

15 Januari 2010

The end is near...

27 December 2009

Merry Christmas and a happy new year!!!
Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 16304

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: