Freedom!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Freedom!! - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Freedom!!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 Maart 2010 | Bahama's, Nassau

Hellow everybody!

Tjah, daar zit je dan op je nieuwe boot zonder baggage...Best lullig en erg vervelend maaer goed doet er niks toch..

Anyway, Het schip is gewoon precies dezelfde indeling als Liberty, alleen andere opmaak en namen. Tot nu toe zijn mijn collegas aardig en best helpfull. Maar goed, ben er ps paar daagjes en zit nu ook niet heel erg lekker in me vel op het moment.
Ken gelukkgi wel wat mensen hier, van verschillenden afdeling, maar zelfs in mijn afdeling zit een vriend die bij mij op college fascination heeft gezeten das wel tof dus.
Nou ja, heb op moment niet veel te melden, heb er ook ff helemaal geen zin in, haha.

Tot snel!

See ay take care!!

• 23 Maart 2010 - 20:47

Sus:

Waar is je bagage dan?? ergens blijven staan ofzo.. maar iig viel spass!! ondanks een wat mindere start...

• 24 Maart 2010 - 07:14

Erik:

hey ireen, maak er een fijne tijd van. geniet ervan!
    groetjes erik.