Nieuw avontuur ;) - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur ;) - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur ;)

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

29 September 2009 | Mexico, Mexico-stad

Hellow everybody!

Nieuw avontuur ;)

Eindelijk dan weer een nieuw verhaaltje. Heb weer zoveel leuke dingen gedaan afgelopen twee weken. Ben op een excursie geweest naar de “HELL” turlte farm en heb met Stingrays gezwommen. De HELL is een van de gebieden waar de hurricane zware schade heeft achtergelaten en tegelijkertijd een prachtig stukje natuur. Basicly is het een soort moeras van grote puntige rotsen, erg apart. De turtle farm is super leuk. Ik heb nooit geweten dat schildpadden zo groot kunnen zijn joh! En natuurlijk konden we zelf schildpadden vast houden. Dat was grappig, als je een schildpad “vangt” en hem van het water af houdt, is die heel rustig, zodra je de schildpad boven het water houdt, gaat ie spartelen :p. Daarna zijn we naar een bootje gebracht om naar een Stingray Sand Bar te varen. Dat is een plek in de zee waar je kan staan in het zand om vervolgens met Stingrays te zwemmen. Stingrays zijn een soort roggen. Dat was best scary want die Stingrays zwemmen zo dicht langs je heen dat ze je steeds aanraken, maar die zwemmen van alle kanten, en ze hebben een heel scherpe staart. Maar toch heb ik er eentje vastgehouden, en later zelf gevangen, hihi. Dat was trouwens ook de laaste tour samen met me kamergenootje, zij is inmiddels al weg, heb een weekje alleen gezeten en heb sinds deze zaterdag een nieuw kamergenootje. Ze komt uit Roemenië. Tot nu toe nog best stilletjes.
Ook heb ik met een paar collega’s een auto gehuurd in Mexico. Dat was gaaf!!! We hadden een heel grote gele jeep met open dak natuurlijk. Waren met zijn 5en en zijn naar de andere kant van het eiland gereden. Dat was prachtig natuurlijk. En erg goed om weer even in de auto te zitten, erg apart hoor , om in zo een grote auto met 6 versnellingen te rijden in Mexico. Alle verkeersinfo was in het Spaans, natuurlijk zijn de tekens hetzelfde ;) Maar we hadden een collega meegenomen die Spaans spreekt, daar hadden we dus wel aan gedacht. Anyway dat gaan we vaker doen, groot succes. Owja heb dan eindelijk met me collegatje karaoke gezongen. Believe it or not, er waren gasten de volgende dag die mij gehoord hadden en mij zo cute vonden. Kan je wel vertellen, mijn stem is nog altijd schor, dus je kan je eigen wel voorstellen hoe dat klonk. Hebben in ieder geval veel lol gehad. voor diegene die willen weten welk liedje ik gezongen heb: This love van Maroon 5 :)
Wat we ook gedaan hebben is een formal dinner met onze manager en een paar collega’s in the Dining room. Op een avond gingen alle collega’s uit eten, maar natuurlijk moest ik werken met 2 andere collega’s, dus wij hadden een dinner met zijn 6en. Super lekker en erg gezellig. Gewoon om te ervaren wat onze gasten ervaren in de Dining room. Goed, verder gaat het allemaal prima op het werk, paar lieve collega’s weg, en snel gaan er meer lieve collega’s weg. Zijn wel twee nieuwe meiden maar die zeggen niet veel. Misschien hebben ze tijd nodig. Me Belgische maatje gaat ook weg, en de manager gaat weg, dus heel team om mee te werken. Ben benieuwd maar vermaak me wel. Heb trouwens heel toffe foto’s laten maken door de fotografen hier, zo leuk dat je dat kan doen. Als je in uniform bent, kun je officiële foto’s laten maken met collega’s. Foto’s zijn dan professioneel erg mooi en goede kwaliteit. En met crew parties kun je ook professionele foto’s laten maken.
Anyway, Lots of fun so far!

See ya guys later!!!

• 30 September 2009 - 06:32

Leonie:

He meissie, je hebt het nog steeds naar je zin lezen we. Gaaf hoor dat je zoveel dingen ziet en doet. Wat zal je leven in Nederland straks saai zijn. Heb je overigens een postadres daar in de States? Want met je verjaardag zal het wel een kaartje worden, een bezoekje wordt wat lastig. Have fun!!!

• 19 Oktober 2009 - 09:32

Veerle:

Van hartelijk gefeliciteerd met je 22 verjaardag!!