Nachtdienst - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu Nachtdienst - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Irene Finkenflugel - WaarBenJij.nu

Nachtdienst

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 Oktober 2009 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Hellow everybody!

Hier dan weer eens een verhaaltje van mij. Heb de afgelopen twee weken nachtdienst gedraaid en vanaf zondag draai ik weer normale dagen. Nachtdienst heeft zo zijn voor- en nadelen. Zo heb ik de kans gehad om elke haven uit te gaan en zoveel mogelijk tours doen. In Miami ben ik naar de Everglades gegaan. Dat is een moeras, waar we met een speciaal bootje rondgevaren hebben om op krokodillen jacht te gaan, helaas was de waterstand te laag en hebben we er geen gezien. Later gingen we naar een alligator show, ongelooflijk hoe goed die beesten luisterden, net honden ;)
Daarna mochten we een alligator vast houden, wat ik natuurlijk wel ff gedaan heb. Toen heb ik door het park rondgewandeld en aan het einde natuurlijk even alligator staart geproefd, erg lekker hoor!
In Jamaica heb ik de Dunns River Falls beklommen. Dit zijn de beroemde watervallen in Jamaica, en het is waanzinnig cool om die te beklimmen! En het is er prachtig. Daarna ben ik gaan bobsleeën, dat was ook erg grappig! Helaas had ik de tweede week van mijn nachtdienst elke dag training en/of veiligheid oefeningen, wat overigens erg vermoeiend was, want ik kan alleen maar in de ochtend slapen na mijn nachtdienst, overdag kan ik gewoonweg niet slapen, en savonds vlak voor dat ik moet werken :p dus om elke ochtend paraat te staan was niet eerlijk als je nachtdienst draait, maarja weinig keus he. Verder heb ik dus niet echt mijn verjaardag kunnen vieren, maar ik had een meeting, en toen hebben ze een mega grote cake geregeld voor mij, en het kantoor was versierd voor mij, erg leuk van mijn collega’s. En volgende week gaan we mijn verjaardag even goed vieren, hihi. Heb ondertussen al weer een nieuwe kamergenoot, aangezien ik paar weken geleden verhuisd was naar een andere cabine, omdat een vriendin van mij alleen was, hebben we twee weken samen cabine gedeeld, nu is ze helaas weg, maar heb ik wel een groter bed en tapijt in de cabine, wel relaxed dus!
Ik heb het nog altijd naar me zin, binnenkort gaan er grote veranderingen komen in het kantoor, mensen worden gepromoveerd, dus hoop dat de sfeer hetzelfde blijft, krijgen dan ook weer nieuwe collega’s erbij. Wel vreemd hoor, mensen komen en gaan continu. Ben je niet gewend. Anyway,
Ben al op de helft denk ik, weet nog steeds niet wanneer ik terug kom. Zit ondertussen al ong. 4 maanden op de boot, tijd gaat supersnel voorbij, kan t zelf niet echt geloven, haha.
Demi, bedankt voor je digitale kaartje, heel erg lief van jouw, en wat gaaf dat je opgetreden hebt, ben trots op je hoor Dikke knuffel!

Dit was het wel voor zover, kan op t moment niet veel bedenken wak nog meer voor een bijzonders heb gedaan, hihi.

See ya and take care!!!!!

Greetz Irene

  • 25 Oktober 2009 - 17:35

    Oma:

    hallo Irene
    dank voor je verslag je maakt nog al wat mee
    Oma

  • 27 Oktober 2009 - 03:57

    Patricia:

    hiep hie hoera van harte nog irene beetje laat maar beter laat dan nooit toch ik lees nog steeds je verslafjes super joh je maakt echt veel mee ben jaloers op je hoor trots da je dit zo kunt alles
    heel veel geluk noh en veel plezier en nog fijne verjaardag daar
    denk aan je en leesje site steeds ik .
    xxxx patricia
    ps heb nu oppashond steeds errg gezellig en oe vriend ook thuis ontslag contract nie verlengd dus nu oppashond en vriend thuis nu niet alleen meer :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Lekker Cruisse!

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2010

Freedom!!

27 Januari 2010

Back home!

15 Januari 2010

The end is near...

15 Januari 2010

The end is near...

27 December 2009

Merry Christmas and a happy new year!!!
Irene

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 16261

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 20 November 2010

Lekker Cruisse! Part 2

03 Juli 2009 - 23 Januari 2010

Lekker Cruisse!

Landen bezocht: